تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال 98 در اردبیل

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل حداکثر تا پایان سال 98 به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می گیرند.

علی اسلامی، مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص اجرای پروژه‌های نیمه تمام و احداثی ساختمان‌های کتابخانه پارس‌آباد، تکمیل مصلی اصلاندوز، احداث مجتمع فرهنگی و هنری اسلام‌آباد و هشتجین، کلور و کوثر، احداث مرکز معلولان ذهنی فیاض بخش مشگین‌شهر و احداث ساختمان‌های دولتی نیر و کوثر در مجموع 9 پروژه تعهد داشته و باید بر اساس فهرست بهای تهیه ابنیه و تاسیسات برق و مکانیکی آنها به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام حداکثر تا پایان سال 98 به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند افزود: تلاش و جدیت بر این است تا با اولویت و تامین اعتبار مورد نیاز آنها حداکثر تا پایان سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: شورای فنی استان مصوب کرد با هدف ارتقای سطح کیفی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و دست اندرکاران نظام ساخت و ساز در سطح استان کارگروه آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و با همکاری مادی و معنوی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فنی و انجمن‌های صنفی پیمانکاران و مشاوران امسال نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

اسلامی تصریح کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نظارت بر کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی و کارخانه‌های تولید آسفالت از طریق کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.