برگزاری نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه در اردبیل

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

یاسر محمدپور ،معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: براساس رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در استان باشیم.

وی افزود: این جشنواره به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، آذرماه ٩٧ در استان اردبیل برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود در زمینه برگزاری این جشنواره هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه نویسندگان استان اردبیل، سهمی مهم در ارتقای داستان‌نویسی در کشور داشته و دارند، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی برای تکریم و بزرگداشت مفاخر داستان‌نویسی کشور بوده و به واقع این جشنواره بستر مناسبی برای تولید آثار فاخر و ارزشی در حوزه داستان‌نویسی است.

محمدپور بیان کرد: فراخوان این جشنواره، تدوین و طراحی شده و به زودی با برگزاری مراسمی به صورت رسمی رونمایی می‌شود تا علاقمندان به شرکت در این جشنواره آثار و تولیدات خود را در این حوزه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره ملی داستان کوتاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار