تغییر ساعت کاری ادارات خوزستان

در اطلاعیه‌ای از سوی  استانداری خوزستان ساعات کار ادارات دولتی و غیر دولتی، تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در اطلاعیه ای از سوی استانداری خوزستان خطاب به تمامی سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی آمده است: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان به این وسیله ساعات کاری از مورخه ۹ خردادماه جاری تغییر می کند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: بر این اساس، ساعات کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. ساعات کار بیمارستانها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.

استانداری خوزستان تاکید کرده است: مدیران دستگاه های اجرای موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین شرکت های توزیع نیروی برق استان و اهواز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی یاد شده گروه‌ها را تشکیل دهند و نتیجه را در هر ۱۵ روز به استانداری گزارش دهند.

انتهای پیام/م

ساعت کاری ادارات خوزستان تغییر کرد

برچسب ها: آتش نشانی ، ساعت کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.