وزیر جهاد کشاورزی:

آینده درخشانی پیش روی کشاورزی زرندیه قرار دارد

وزیر جهادکشاورزی گفت: زرندیه یکی از قطب های موفق کشاورزی در کشور است.

آینده درخشانی پیش روی کشاورزی زرندیه قرار داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود حجتی عصر امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های کشاورزی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت و ظرفیت شهرستان زرندیه اظهار داشت: زرندیه از زمان‌های قبل در بخش کشاورزی پیشتاز است که سرمایه‌گذاری های مطلوبی در این حوزه در این شهرستان صورت گرفته و کارآفرینان موفق و توانمندی طرح‌های روزآمدی را در بخش کشاورزی و همچنین تامین نهاده‌ها شهرستان اجرا کرده‌اند.

وی افزود: این درحالی است که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان این منطقه که از قطب‌های موفق کشاورزی است، طرح‌های بزرگی در زمینه تولید محصولات گلخانه‌ای و صدور محصولات به خارج از کشور ایجاد کرده که این طرح و برنامه‌ها ارزآوری و توسعه اشتغال را به دنبال داشته است.

حجتی ادامه داد: توسعه گلخانه‌ها در این شهرستان در حال اجرا بوده به طوری که در حال حاضر 5 هکتار گلخانه در این شهرستان زیر بار محصول رفته و 15 هکتار نیز تا چند ماه آتی زیر بار تولید خواهد رفت.

وی تصریح کرد: محصولات این گلخانه‌ها با قیمت مطلوب و اشتغالزایی بسیار بالا و مصرف حداقلی آب صادر می‌شوند این درحالی است که دامداری پویا و توسعه باغات پسته زرندیه به عنوان یک پتانسیل ارزشمند و مهم کشاورزی در منطقه است.

وزیر جهادکشاورزی عنوان کرد: با در نظر گرفتن صنایع جانبی برای فرآوری محصولات گلخانه‌ای، باغی و زراعی در این شهرستان، آینده درخشانی در انتظار بخش کشاورزی این منطقه است به طوری که تولید پسته این منطقه نیز سابقه زیادی داشته و در حال توسعه است.

انتهای پیام/ز

وزیر کشاورزی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.