نوازی: هر چند باختیم، اما نتیجه خوبی مقابل ترکیه گرفتیم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: هر چند در دیدار مقابل ترکیه شکست خوردیم، اما فکر می‌کنم نتیجه لازم از این بازی گرفته شد.

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار ایران مقابل ترکیه گفت:حقیقت امر اینست که یک نیمه از بازی ایران مقابل ترکیه را به دلیل اینکه دیگر تمرین بودم و دیر رسیدم نتوانستم ببینم. در نیمه دوم بازی بدی را مقابل ترکیه انجام ندادیم و با فشارهایی که به این تیم وارد کردیم و همچنین ورود بازیکنانی چون امید ابراهیمی ، امیری و قوچان نژاد شرایط تیم بهتر شد.

او ادامه داد:چیزی که از همه برایم جالب تر این بود که دوندگی بازیکنان نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بود و امیدوارم با ترکیب اصلی که کادر فنی به میدان می فرستند و تمریناتی که بازیکنان انجام می دهند در بازی دوم شرایط بهتر شود. هر چقدر تیم ملی در این بازی ها نتیجه بگیرد قطعا از لحاظ روحی و روانی برای جام جهانی آماده تر می شود. ولی بر عکس اگر بخواهیم با تیم های نه چندان مطرح بازی کنیم نبایستی چندان امیدوار باشیم.بازی دیروز محک خوبی برایمان بود.درست است که شکست خوردیم اما در بازی های دوستانه برد وباخت وجود دارد.از طرفی انجام این دیدارها باعث می شود تا کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم اشرافیت پیدا کند و بتواند برای بازی های اصلی ترکیب اصلی تیم را پیدا کند.

نوازی ادامه داد: به نظرم بازی قابل خوبی بود هر چند که باختیم اما فکر کنم نتیجه خوبی بود به دلیل اینکه آن عملکردی که کی روش از بازیکنان توقع داشت به دست آورد.

عملکرد چشمی در خط دفاعی استقلال را دوست ندارم

پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکرد نه چندان مناسب خط دفاعی در دیدار برابر ترکیه گفت:در حق سید جلال حسینی و وریا غفوری اجحاف شد چون فکر می کنم این نفرات جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس و استقلال بودند مخصوصا در نیم فصل دوم لیگ هفدهم جزء بازیکنان تاثیر گذار تیمشان بودند.

او افزود: عملکرد روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال را دوست ندارم چون در خط هافبک بهتر بازی می کند.هنوز نمی دانم مربیان تیم ملی چه فکری می کنند که از چشمی در خط دفاعی استفاده می کنند، معمولأ چنین مسائلی آدم را به فکر فرو می برد. اگر با همین روش بخواهیم ادامه دهیم قطعا به تیم ملی لطمه وارد می شود.

مسئولان استقلال  از انتخاب رئیس آکادمی واقعا عاجزند

او درباره وضعیت پایه های استقلال هم اظهار کرد: متاسفانه هنوز پس از اتمام مسابقات امیدها که چهار ماه از آن می گذرد مسئولان از انتخاب رئیس آکادمی واقعا عاجزند. در حال حاضر گودرز حبیبی رئیس و ورمزیار سرپرست آکادمی استقلال هستند ولی با این وجود هنوز ورمزیار در زمین طالقانی از بازیکنان تست می گیرد. ما هم نزدیک به 2 یا سه روز است که از بازیکنان تست گیری کرده ایم و واقعا نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد.

نوازی درباره گفته های ورمزیار که درخواست کرده نفرات این دو تیم با هم تلفیق شوند،گفت:در هر حال باید در این زمینه یک نفر تصمیم گیرنده باشد. شاید نوازی از یک بازیکن خوشش بیاید انتخاب کند اما بر عکس آن بازیکن چندان به مذاق ورمزیار خوش نیاید. به نظرم بهتر است در یک حا متمرکز شویم و پس از تست گیری بیست پنج نفر از میان این بازیکنان انتخاب کنیم. اگر قرار است یکی پایین یکی بالا باشد چندان فایده ندارد. متاسفانه این مشکل اصلی آکادمی است  و این همه برای باشگاه بودجه می آید اما هنوز تصمیم قاطعی برایش گرفته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار