مدیر عامل ستاد دیه همدان خبر داد؛

آزادی 30 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 30 زندانی جرائم غیر عمد در همدان خبر داد.

آزادی 30 زندانی جرائم غیر عمد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش ،مدیر عامل ستاد دیه استان همدان  با اشاره به اینکه در دو ماهه امسال تاکنون 30 زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند گفت:بدهی این تعداد زندانی یک میلیارد و946 تومان بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد بدهی متعلق به 24 تن از زندانی مالی و 6 مورد زندانی مهریه است، افزود: همه زندانیان آزاد شده آقا هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه مبلغ 72 میلیون تومان پرداختی توسط صندوق تأمین خسارت‌های بدنی است، یادآور شد: مبلغ یک میلیارد و 162 میلیون تومان از طریق اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه حاصل شد.

وی با بیان اینکه مبلغ 144 میلیون تومان نقدینگی مددجویان و 120 میلیون و 230 هزار تومان اعسار به تقسیط شده است، افزود:321 میلیون 770 هزار تومان  تسهیلات توسط  پنج بانک ملی، رفاه، ملت، صادرات و تجارت به زندانیان پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اظهار خرسندی از اینکه در طول سال با همت خیرین چندین نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کانون گرم خانواده خود بازگشتند، گفت: کمک‌های ناچیز تک‌تک افراد می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی برخی خانواده‌ها که به ناخواسته در زندان به سر می‌برند را باز کرده و دوباره شوق زندگی و حیات را به آنها بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی 0106329555001 و حساب جام بانک ملت 2030303037 واریز کنند تصریح کرد: با کارهای خیرخواهانه می‌توان زندگی بسیاری را از تاریکی به سمت نور هدایت کرد.

روحانی‌‎منش بیان کرد: ستاد دیه استان در سال‌های اخیر با ارتباط‌گیری، تعامل و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی، اجرایی و موسسات خیریه اقدامات سازنده‌ای در جذب کمک‌های نیکوکاران از جمله مشاوره به طرفین دعوا از طریق کمیته‌های صلح و سازش، اخذ گذشت از شکات، پرداخت تسهیلات و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مساعدت و همکاری به عمل آورده است.

انتهای پیام/ج

30 زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.