معاون استاندار:

اصناف و اتحاديه ها از افزايش هر گونه قيمت در بازار جلوگيری كنند

معاون هماهنگي امور اقتصادي گفت: اصناف و اتحاديه ها وظيفه دارند در راستای جلوگيری از افزايش هر گونه قيمت كالا و خدمات در جامعه، تلاش و پيگيری جدی داشته باشند.

اصناف و اتحاديه ها از افزايش هر گونه قيمت در بازار جلوگيری كنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحيمی در جلسه تعزیزات حکومتی برای بررسی قیمت اجناس و کالا‌ها در بازار، بیان کرد: تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است که در این راستا همه باید همانند زمان جنگ با تعصب و غیرت در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور به راه انداخته، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا اهدافی را برای ضربه زدن به ایران اسلامی در پیش گرفته و قصد دارد که به بنیه اقتصادی کشور ضربه وارد کند لذا این وظیفه همه ما است که راه و مسیر را برای نفوذ و ضربه زدن دشمن مسدود کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از همه اتحادیه‌ها و اصناف کالا و خدمات استان خواست که با توجه به شرایط حساس جامعه با تلاش و پیگیری سعی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه ایران اسلامی دارای توانمندی‌های مناسبی برای تولید کالا‌ها و خدمات است، اما بعضی از نگرانی‌ها در جامعه باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود که دستگاه‌های ذیربط و اتحادیه‌ها وظیفه دارند در راستای افزایش هر گونه قیمت در بازار تلاش و اهتمام داشته باشند.

مهندس رحیمی خواستار اطلاع رسانی و اقدامات اثربخش برای سوق دادن توجه افکار عمومی به خرید کالا‌های ایرانی شد و گفت: برای حمایت از تولید و رونق اقتصادی همه باید سعی در حمایت از کالا‌های ایرانی داشته باشیم.

مهندس رحیمی با اشاره به افزایش قیمت لاستیک در کرمانشاه گفت: قیمت لاستیک خودرو در استان افزایش پیدا کرده که باید این افزایش قیمت مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  گفت:  به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز در مرکز استان، صادرات دام را کاهش داده ایم.

وی از سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست موضوع افزایش قیمت گوشت را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد و در صورتی که مشکل گرانی قیمت گوشت از سمت کشتارگاه کرمانشاه باشد، این سازمان تلاش کند که کشتارگاه‌های روانسر، سنقر و دیگر شهرستان‌ها را فعال نماید.

وی همچنین در رابطه با افزایش قیمت نان گفت: قیمت نان‌های سنگک آزاد پز با 430 تا 450 گرم وزن باید بیشتر از 10 هزار ریال در بازار نباشد و با نانوایی‌های متخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

 
انتهای پیام/ز
 

افزایش قیمت لاستیک در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار