امیری در حاشیه جلسه هیات دولت:

دولت دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نداشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتخابات رئیس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

دولت دخالتی در انتخاب رییس مجلس نداشتبه گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات رئیس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است و طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند، گفت: به رویس و نواب رئیس مجلس بابت این انتخاب تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود، چرا که در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با آبستراکسیون یکی از لوایح چهارگانه دولت در کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد:: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است، افزود: دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، گفت: ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار