توزیع ۳۰۰ بسته ارزاق غذایی در بین مدجویان کمیته امداد

۳۰۰ بسته سبد ارزاق در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل اجرای نیات موقوفات ناحیه یک شیراز توزیع شد.

توزیع ۳۰۰ بسته ارزاق غذایی در بین مدجویان کمیته امدادحجت الاسلام سید نورالدین صمدانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان از محل موقوفه حاجی میرزا محمود تاجر کازرونی تعداد ۳۰۰ بسته ارزاق غذایی در قالب برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، عدس، سویا و ماکارونی است.

وی با اشاره به اینکه واقف نیک اندیش حاجی میرزا محمود تاجر کازرونی ثلث اموال خود را به نیت تعزیه داری، روضه خوانی و عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) وقف کرده است، افزود: در بخشی از متن وقفنامه این واقف نیک اندیش آمده است در ۲۰ روز و ۲۰ شب مراسم عزاداری و روضه خوانی حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار شود و در این مراسم عزاداران اطعام شوند.

همچنین یک سوم به نحوی که واقف در زمان حیات خود برنج و روغن به جهت فطور و سحور مؤمنین و مستحقین انفاق کرده است و در ماه مبارک رمضان به آن‌ها می‌داده است متولی مصروف دارند و به ارباب استحقاق برساند.

برای این نیت ارزشمند واقف آنطور که در وقفنامه آمده است قریه شمس آباد را قرار داده است به نحوی که درآمد حاصل از املاک این منطقه صرف نیات خیرخواهانه شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز یادآور شد: طی مراسمی این بسته‌های ارزاق به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء شد.
انتهای پیام/ر

توزیع سبد ارزاق  بین نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.