آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم کارگران استان همدان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان از ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران استان همدان خبر داد.

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم کارگران استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد توصیفیان ، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به اینکه ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران و جامعه کار و تلاش استان آغاز شده است افزود: این مسابقات همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می شود.

وی به  شرایط برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کارگری اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات در دو گروه خواهران و برادران ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان برگزار می شود.

توصیفیان گفت: قرائت، ترتیل و حفظ شاخه های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و مفاهیم از جلد بیست و سوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتب الاسلامیه رشته های مسابقه است.

وی اضافه کرد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در این مسابقات آغاز شده و علاقمندان می توانند تا ۲۴ خرداد ماه برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در شهرستانها به ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

ثبت نام مسابقات قرانی کارگران استان آغازشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.