فرمانده هنگ مرزی زابل خبرداد:

کشف موادمخدر در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف ۴۳ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای شمالی سیستان وبلوچستان خبر داد.

 سرهنگ رضا علی احمدی فرمانده هنگ مرزی زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

️فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را به وسیله منجنیق وارد کشور نمایند، با توجه به پوشش منطقه توسط مرزدران راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند و با مخفی کردن محموله، از محل متواری شدند.

️سرهنگ "علی احمدی" با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده اضافه کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه موفق شدند مقدار ۴۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در زیر بوته و نیزار مخفی شده بود را کشف کنند.

️وی در پایان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: اعتیاد ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار