ویژه برنامه «کوی محبت» در شب‌های قدر پخش خواهد شد

ویژه برنامه کوی محبت در شب های قدر از اماکن مقدسه معصومین به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

ویژه برنامه «کوی محبت» در شب های قدر از شبکه دو سیما پخش خواهد شدسید مصطفی موسوی تهیه کننده و مجری برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ویژه برنامه کوی محبت همزمان با ماه مبارک رمضان در شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) و همچنین لیالی قدر به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

وی تصریح کرد: شب ۱۹ رمضان مسجد کوفه، شب بیست و یکم حرم امیرالمومنین (نجف اشرف) و در شب بیست و سوم از کربلای معلا مهمان مخاطبان خواهیم بود.

وی در خصوص مهمانان برنامه نیز افزود: حضور حجت الاسلام علی سرلک و سید حمیدرضا برقعی در برنامه قطعی شده است و در حال هماهنگی با عزیزان دیگر هستیم تا از حضور انان در برنامه بهره ببریم.

همچنین سید مصطفی موسوی از تولید برنامه جدیدی در قالب تجلیل از خیرین حرم ساز خبر داد و گفت:: با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال تدارک برنامه‌ای با نام نشان محبت هستیم که محتوای اصلی ان را تجلیل از خیرین و اقدامات صورت گرفته در جهت بازسازی و توسعه حرمین مطهر در بر می‌گیرد.

شایان ذکر است؛ برنامه «کوی محبت» کاری از گروه فرهنگی اجتماعی  شبکه دو سیما و تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی در مناسبت‌های مذهبی با حضورکارشناسان به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.