محمد نصرتی:نصیر زاده با وقاحت اعلام می کند طلبت را نمی دهم/با جدییت تا وصل طلبم پی گیری خواهم کرد

مدافع سابق تیم گسترش فولاد تبریز گفت:مدیر عامل گسترش فولاد با وقاحت تمام اعلام کرد طلبم را نمی دهد اما من تا اخذ طلبم شکایتم را پیگیری می کنم.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم فوتبال گسترش فولاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره شکایت (هوشنگ نصیر زاده)مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد از او گفت: نصیر زاده هر زمان که کم می آورد دست به شکایت می زند،در این موضوع من شاکی هستم نه او،زیرا مبلغ قرارداد من را پرداخت نمی کند.

او ادامه داد:۲۵۰ میلیون تومان از باشگاه گسترش فولاد طلب دارم که مسئولان این باشگاه بعد از گذشت ۲ سال هنوز این مبلغ را پرداخت نکردند. کمیته‌های استیناف و تعیین وضعیت بازیکنان حکم علیه این باشگاه صادر کرده اند، اما نصیرزاده مدیرعامل گسترش حاضر به پرداخت طلبم نیست.با جدیت برای دریافت مبلغ قرارداد خود اقدام میکنم.

نصرتی گفت: گرفتن طلبم از این باشگاه حق قانونی من است،نصیرزاده شخصا به من اعلام کرد که بروم و شکایت کنم بعد من را در لیست سیاه قرارداد،اکنون با وقاحت می گوید طلب من را نمی دهد.

او در دامه گفت:نصیر زاده با کار های خود نام مالک این باشگاه (زنوزی)  هم خراب می کند.برای هواداران گسترش فولاد واقعا متاسفم که تیم آن ها مدیرعاملی همچون نصیر زاده دارند این شخص صحبت کردن قبل و بعد از به قدرت رسیدنش بسیار متفاوت است.

مدافع سابق تیم گسترش فولاد تبریز در انتها درباره برنامه های آینده اش گفت:در حال حاضر بازیکن آزاد و مشغول استراحت هستم،هنوز تصمیم خاص و جدی برای آینده حرفه ای خود نگرفته ام.

انتهای پیام/

نصیر زاده با کار های خود نام مالک باشگاه گسترش فولاد را خراب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار