مسئول دفتر نمایندگی ولی فیقه در سپاه فتح؛

نقش موثر بازاریان در شکل گیری انقلاب

بازاریان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تداوم این انقلاب نقش موثری داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسئول دفتر نمایندگی ولی فیقه در سپاه فتح استان در جلسه مشترک روسا، مدیران اتحادیه های صنفی و حوزه بسیج اصناف شهرستان بویراحمد گفت : بازاریان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تداوم آن نقش موثری داشته و دارند.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: بازریان همیشه یار و یاور حوزه علمیه و روحانیت بوده و باعمل به دو سنت حسنه الهی خمس و زکات حوزه های علمیه را کمک می کردند .
حسینی صدر اجرای فقه اسلامی و پیاده کردن احکام شرعی را در بازار ضروری دانست و گفت : در گذشته بازاریان به پیاده کردن حدود الهی در کسب خود سخت اهتمام داشته به طوری که هر فرد بازاری دفتری مخصوص پرداخت خمس و زکات در دخل خود داشتند و عمل به دستورات الهی را سبب افزایش روزی و رونق کسب و کار می دانستند.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد هم گفت: در این جلسه اهمیت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی برای شرکت کنندگان تشریح شد.
سرهنگ شاهینی اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پیاده کردن احکام اسلامی در بازار را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه دانست .
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از خانواده های شهدای اصناف شهرستان بویراحمد تجلیل و هچنین تمثال این شهیدان برای نصب در واحدهای صنفی به روسا و مدیران اصناف اهدا شد.

انتهای پیام/غ

تجلیل از خانواده های شهدای اصناف

برچسب ها: اصناف ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.