واشنگتن فری‌ بیکن: آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریمهای ایران گروه ویژه تشکیل داده است

واشنگتن فری‌ بیکن با ادعای اینکه ایران در تلاش برای دور زدن تحریمهای جدید است، به نقل از مقامات آمریکایی از تشکیل گروهی موسوم به «ضد ائتلاف» برای مقابله با این مسئله خبر داد.

آمریکا برای جلوگیری از دورزدن تحریمهای ایران گروه ویژه تشکیل داده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت واشنگتن فری‌ بیکن در مطلبی نوشت: آمریکا به منظور جلوگیری از تلاش ایران برای دور زدن تحریم‌ها گروهی موسوم به «ضد ائتلاف» تشکیل داده است.

این وب‌سایت با ادعای اینکه ایران در حال برنامه‌ریزی برای دور زدن تحریم‌های جدید با کمک متحدان واشنگتن است، به نقل از مقامات آمریکا نوشت وزارت خارجه این کشور برای مقابله با تلاش‌های تهران به منظور دور زدن تحریمها، گروه «ضد-ائتلاف» را تشکیل داده است تا ایران یا هر کشوری که به آن در این راه کمک می کند را منزوی کند.

یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا به «فری‌ بیکن» گفت با آغاز ریاست مایک پمپئو بر وزارت خارجه، دیپلمات‌های آمریکایی به منظور اطمینان از بیشترین تأثیر تحریم‌ها بر ایران، در حال افزایش روابط با دیگر کشور‌ها هستند.

به گفته این مقام آمریکایی وزارت خارجه این کشور در حال اعزام دیپلمات‌ها و کارشناسانی به کشور‌های مختلف است تا از اعمال مجدد تحریم‌های هسته‌ای و گام‌های آینده علیه ایران پشتیبانی کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علی رغم پایبندی تهران به برجام، 8 مه (18 اردیبهشت) ضمن اعلام خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، گفت تحریم‌هایی را مجددا علیه تهران اعمال می‌کند. این اقدام واشنگتن انتقاد گسترده دیگر طرف های این توافق، چین و روسیه را به همراه داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار