میرزازاد: از آرسنال پیشنهاد دارم/ در لیگ ایران برای نساجی بازی می‌کنم

دروازه بان سابق تیم ملوان گفت: از ۲ تیم آرسنال کیف و المپیک دونتسک پیشنهاد دارم و هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه دوران فوتبالم نگرفته ام.

میرزازاد: از آرسنال پیشنهاد دارم/ در لیگ ایران برای نساجی بازی می کنمنیما میرزازاد، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه آیا با نساجی مازندران قرارداد امضا کرد یا خیر، بیان کرد: با نساجی قرارداد داخلی بستم و هنوز نهایی نشده است. ۲ پیشنهاد از لیگ اوکراین دارم و منتظر هستم تا وضعیت آنها هم مشخص شود و سپس تصمیم گیری نهایی را انجام دهم.

او افزود: از جواد نکونام، فرصت ۱۵ روزه گرفتم تا صحبت هایی نهایی را با ۲ تیم اوکراینی انجام دهم و سپس تصمیم گیری کنم. در لیگ ایران فقط برای نساجی بازی می کنم و هنوز به اوکراین برای مذاکره با تیم ها را نرفته ام.

میرزازاد ادامه داد: حدود ۲ ماه دیگر بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی آغاز می شود و درحال آماده سازی برای آن مسابقات هستیم و سپس خودمان را برای حضور در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده خواهیم کرد. تمام ارکان فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا تیم ملی امید بتواند رکورد شکنی کند و مجوز حضور در المپیک را بدست آورد.

دروازه بان سابق تیم ملی جوانان ایران در خصوص پیشنهاد های خارجی اش افزود: از ۲ تیم المپیک دونتسک و آرسنال کیف پیشنهاد دارم که لیگ برتری هستند. منتظر دعوت نامه رسمی این تیم ها خواهم بود تا به اوکراین بروم و مذاکرات را انجام دهم. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تا چند روز دیگر مشخص می شود.

انتهای پیام/

اظهارات میرزازاد درباره پیشنهاد از ۲ تیم اوکراینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار