مهمترین دغدغه و برنامه مسئولین باید حل معضلات و مشکلات مردم باشد

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:امروز باید مهمترین دغدغه و برنامه مسئولین ، حل معضلات و مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی مردم از نظام باشد .

 مهمترین دغدغه و برنامه مسئولین باید حل معضلات و مشکلات مردم باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛صفری مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در نشستی صمیمی با شهردار و برخی مدیران شهرداری زنجان با بیان اینکه برگزاری جلسات و نشستهای مشترک به صورت مستمر میان این دو دستگاه می تواند نقش بسزایی در توسعه و مدیریت شایسته شهری داشته باشد گفت: رسانه استانی در این راستا تلاش می کند هم افزایی و ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته باشد.

صفری به مشکلات موجود در جامعه اشاره کرده و گفت : امروز باید مهمترین دغدغه و برنامه مسئولین ، حل معضلات و مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی مردم از نظام باشد .

وی به دشواری های کار رسانه ای به خصوص در رسانه ملی و استانی اشاره کرده و افزود : مواجهه و مقابله با رسانه های بیگانه و رفع تهدیدات آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از یک سو و قرار داشتن مستقیم و مستمر در معرض قضاوت عمومی و تأمین سلایق و دیدگاههای مختلف در جامعه و ایجاد تعادل فکری بین افکار عمومی از سویی دیگر کار در رسانه ملی و استانی را دشوار می سازد.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به سختیها و تنگناهای موجود در حوزه مدیریت شهری گفت : حوزه کاری رسانه ها بالاخص صداوسیما و مجموعه شهرداری ارتباط تنگاتنگی با هم داشته و دارد چراکه مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادنی شهرها داشته باشد .

صفری در ادامه بر آمادگی کامل صداوسیما برای گسترش همکاری های فی مابین و ادامه تولید برنامه های مشارکتی با ساختاری نو ، جهت معرفی خدمات شهرداری زنجان تأکید کرد .

شهردار زنجان هم در این نشست با قدردانی از حمایت ها و تعاملات مثبت رسانه استانی با مجموعه شهرداری گفت : تعامل خوب و سازنده صداوسیما و شهرداری می تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگی ، عمران و آبادانی شهری داشته باشد .

معصومی گفت : برای افزایش رضایت مردم از مجموعه شهرداری باید تلاش بیشتری انجام گرفته و خدمات و تلاشهای صورت گرفته در مدیریت شهری در سطح مطلوب به اطلاع مردم رسانده شود و در این راستا استفاده بیش از پیش از ظرفیت صداوسیما نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و دارد .
وی در ادامه به پروژه های مهم انجام شده در سال گذشته اشاره کرده و گفت: اتمام و بهره برداری از پل روگذر و زیرگذر سیدالشهداء ، افتتاح و بهره داری از بخشی از خیابان زینبیه غربی از مهمترین این اقدامات بود که در سال گذشته با همت و تلاش شبانه روزی مجموعه شهداری زنجان در سال گذشته صورت گرفت .

شهردار زنجان همچنین به بیان و تشریح پروژه های مهم در دست اقدام در سال جاری پرداخته و افزود : آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ سبزه میدان، کلنگ زنی طرح پل روگذر شهرک گلشهر کاظمیه ، تبدیل خیابان حدفاصل سبزه میدان تا چهارراه انقلاب به پیاده رو ، از جمله طرحهای مهمی است که در سالجاری در دستور کار مدیریت شهری زنجان قرار داشته و نیازمند همکاری و همیاری رسانه استانی برای تحقق از پروژه ها می باشد .

در ادامه این جلسه مقرر شد برنامه مشارکتی سال گذشته ، امسال نیز با مشارکت شهرداری و صداوسیما ادامه یابد.

انتهای پیام/ن

نشست مدیر کل با شهردار و برخی مدیران شهرداری زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.