سارق گوشی‌های تلفن همراه خیابان هفت چنار دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری سارق تلفن همراه در محله هفت چنار خبر داد.

سارق گوشی‌های تلفن همراه خیابان هفت چنار دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ قدرت الله حق پرست رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اظهار کرد: با شکایت شهروندان ساکن  محدوده هفت چنار در خصوص سرقت تلفن همراه از سوی یک موتورسوار، پرونده‌ای در دایره قضایی تشکیل و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباختگان و شاهدان ماجرا، چهره و مشخصات موتورسیکلت این سارق به دست آمد و در میان ماموران گشت انتظامی مستقر در محله توزیع شد.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: روز گذشته ماموران به نتیجه رسیده و موفق شدند این سارق را هنگام تردد و پرسه زنی در خیابان تیموری مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کنند.

سرهنگ حق پرست تصریح کرد: در یک تعقیب و گریز نه چندان طولانی این متهم متوقف و بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: در هنگام دستگیری از وسایل این متهم، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که با شناسایی مالکانشان، اموال مسروقه به آن‌ها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق گوشی‌های تلفن همراه در خیابان هفت چنار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سرهنگ عالی بود واقعا ریاست حقش بود اما بعد این سرهنگ زمانیان اومد که به سربازای خودش رحم نکرد . این زمانیان یه عملکرد ئریتم نداشت همین دیروزم تو حوزه اش یه خونه که توش پایپ میساختن کپول های هوا برش ترکید و ده تا ساختمون بغلش رو نابود کرد
آخرین اخبار