کسب رتبه سوم کشوری در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:همکاران و دانش آموزان استان در هیجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه سوم کشور شدند.

موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:همکاران و دانش آموزان استان در هیجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه سوم کشور شدند.

 

وی افزود:هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری در خراسان جنوبی در سال تحصیلی جاری با مشارکت 13 هزار دانش آموز و فرهنگی در 15 رشته آغاز شد.

موسوی کیا  شعر،داستان،مقاله پژوهشی،وبلاگ نویسی،فیلم کوتاه،نمایش نامه نویسی ، نقاشی،طراحی،گرافیک،خوشنویسی،سرود و سرودهمگانی را از جمله این رشته ها برشمرد و  افزود:پس از برگزاری مسابقات در مرحله منطقه،تعداد 250 برگزیده در مرحله استانی به رقابت پرداختند که در پایان 32 نفر مجوز جضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اعلام نتایج مرحله کشوری گفت:صادق حامدی نسب از شهرستان بیرجند و زهرا فتحی از شهرستان طبس در رشته مقاله پژوهشی حائز رتبه سوم کشور در این مسابقات شدند.

 

وی افزود:دانش آموز نگار زرنگ از شهرستان بیرجند در رشته سخنوری رتبه سوم کشور را به دست آورد و در بخش هر خانواده ایرانی یک پاسخ نیز دانش آموز فاطمه آشوری از شهرستان فردوس به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.

 انتهای پیام/غ

مشارکت ۱۳ هزار دانش آموز و فرهنگی در هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.