رئیس اداره ثبت احوال بروجرد خبر داد؛

صدور ۲۵۲ هزار کارت ملی هوشمند برای شهروندان بروجردی

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: ۲۵۲ هزار و ۱۴۷ شهروند بروجردی واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی زراسوند ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۹۹ هزار و ۲۳۴ کارت ملی هوشمند صادر و بخش زیادی از آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به آمار‌های وقایع حیاتی چهارگانه شهرستان بروجرد در سال گذشته بیان کرد: صدور ۱۰ هزار و ۷۳ جلد شناسنامه مکانیزه، ثبت ۲ هزار و ۸۵۶ مورد ازدواج و ۹۲۰ مورد طلاق بخشی از آمار‌های وقایع حیاتی در سال ۹۶ است.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۶۰ مورد ولادت و یکهزار و ۸۸۹ مورد وفات در این شهرستان ثبت شده است که ۹۹ و ۷ دهم درصد ولادت‎ها و ۹۹ و ۶ دهم درصد وفات‎ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده‎اند.

زراسوند بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۶۴۶ نوزاد پسر و ۲ هزار و ۴۱۴ نوزاد دختر در بروجرد متولد شده است که از این تعداد ۶۵ مورد دوقلو و ۳ مورد سه قلو بوده‎اند.

وی با اشاره به فراوانی نام‎های نوزادان دختر و پسر متولد شده در سال ۹۶ ادامه داد: نام‎های حسین، امیرعلی، امیرحسین و علی به ترتیب بیشترین فراوانی نام‎های پسر و فاطمه، زهرا، نازنین زهرا و حلما بیشترین فراوانی نام‎های نوزادان دختر را داشته‎اند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد تاکید کرد: در سالی که گذشت همچین ۱۵۳ مورد تغییر نام و ۳۳۸ مورد تغییر نام خانوادگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

زراسوند با اشاره به اینکه ۲۵۲ هزار و ۱۴۷ نفر در بروجرد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند، افزود: تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۹۹ هزار و ۲۳۴ کارت ملی هوشمند صادر شده است.

انتهای پیام/د

۲۵۲ هزار شهروند بروجردی واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند

برچسب ها: خانواده ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار