توزیع بیش از ۶۰ سبدکالا بین نیازمندان تنکابنی به برکت عوائد موقوفات

بیش از ۶۰ سبد کالا به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در راستای اجرای نیت واقف در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان تنکابنی توزیع شد.

حجت الاسلام رسول علیخانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب برای دوری از گناه و کسب تقوی الهی است، گفت: برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن با حضور قاریان، اهدای سبد کالا به مستمندان، اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم، برگزاری مراسم لیالی قدر، مراسم افطاردهی در سطح مساجد و بقاع متبرکه از نیات واقفان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: طرح ضیافت الهی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باور‌های اعتقادی در جامعه در جوار امامزادگان تنکابن اجرا شد.

حجت الاسلام علیخانی به اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان این شهرستان اشاره کرد، گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه از اهداف این طرح است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان دانست.

وی توزیع سبد کالا بین نیازمندان را یکی دیگر از برنامه‌های طرح ضیافت الهی دانست و گفت: این اقدام در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در مناطق محروم صورت گرفته است.

حجت الاسلام علیخانی گفت: در راستای اجرای نیت واقف در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰ سبد کالا به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان تنکابنی توزیع شده است.
انتهای پیام/آ

۶۰ سبدکالا بین نیازمندان تنکابنی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار