بازیکنانی که با ترک رئال عاقبت بخیر نشدند

در سال های اخیر گروهی از بازیکنان رئال مادرید با جدایی از این تیم دچار افت شدند و به نتایج دلخواه نرسیدند .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در سال های اخیر بازیکنانی بودند که با ترک رئال مادرید به دنبال ارتقاء جایگاه خود به لحاظ مالی و باشگاهی بودند اما پس از ترک برنابئو هرگز به مطلوب خود نرسیدند.


در پی پیروزی های رئال در اروپا در فصل های اخیر بازیکنان این تیم تبدیل  به موفق ترین بازیکنان شده اند، به عنوان مثال کریستیانو رونالدو دارای پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است و بازیکنان دیگری مانند لوکا مودریچ و رافائل واران، با داشتن تنها 25 سال سن، چهار قهرمانی اروپا در ویترین افتخارات خود دارد.


بسیاری از بازیکنان دیگر هم هستند که اگر به خاطر دقایق بیشتر بازی،پول و یا نقش بزرگتر ، از رئال به جاهای دیگر نمی رفتند می توانستند افتخارات فراوانی با این تیم کسب کنند.
شاید برجسته ترین آنها گونزالو ایگواین باشد که وقتی در مادرید بود این تیم هرگز موفق نشد از چهارم نهایی لیگ قهرمانان فراتر برود.
او ممکن است جام های قهرمانی لیگ ایتالیا را با یوونتوس به دست آورده و فصل گذشته در دیدار نهایی لیگ قهرمانان در کاردیف به میدان رفته باشد اما هرگز فاتح جام اروپایی نشده است.
مسوت اوزیل بازیکن خوبی بود، اما برای کسب پول بیشتری به آرسنال رفت و در لندن نشان داد که توانایی زیادی داشت اما زمانی آنجا بود که دوران ونگر در حال افول بود.
این بازیکن آلمانی سال 2013 برنابئو را ترک کرد،درست قبل از این که رئال مادرید بار دیگر در لیسبون به قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت. خامس رودریگز و آلوارو موراتا کمی متفاوت هستند زیرا آنها با مادرید در لیگ قهرمانان قهرمان شدند هرچند که ستاره این تیم نبودند.
هر دوی آنها به دنبال تبدیل شدن به بازیکنان مهم تر در تیم های خود بودند و رودریگز بهترین سطح خود را در بایرن نشان داده است، اما اگر در رئال می ماند می توانست دو جام قهرمانی لیگ قهرمانان داشته باشد. در مورد موراتا باید گفت او چون او از نیمکت نشینی در رئال ناراضی بود این تیم را به مقصد چلسی ترک کرد اما در آنجا هم نهایتا نیمکت نشین شد و جام جهانی را هم از دست داد.
بعد از لیسبون، دی ماریا تصمیم گرفت رئال را ترک کند زیرا او از برخورد کادر فنی تیم راضی نبود ولی این بازیکن نه در منچستر یونایتد و نه در پاریس سن ژرمن نتوانست توانایی های خود را نشان دهد.


در همین حال، ژابی آلونسو پس از ورود تونی کروس تیم را ترک کرد و در بایرن سه عنوان قهرمانی بوندس لیگا را کسب کرد اما هیچ گاه جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست نیاورد.
انتهای پیام/


بازیکنانی که از رئال رفتند و رستگار نشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار