امام (ره) راه عزت و مقاومت را به جای ذلت و تسلیم دربرابر استکبار به ملت ایران آموخت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: امام (ره) عزت و ذلت ناپذیری را به مردم ایران آموخت که امروز در برابر زیاده خواهی‌های استکبار عقب نشینی نکنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اسماعیل نادعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام (ره)؛ امام خمینی (ره) را مظهر عزت و مقاومت در جامعه دانست و گفت: امام (ره) عزت و ذلت ناپذیری را به مردم ایران آموخت که امروز در برابر زیاده خواهی‌های استکبار عقب نشینی نکنیم.

وی به کم کاری مسئولین در تبیین اندیشه امام خمینی (ره) برای نسل سوم و چهارم انقلاب اشاره کرد و افزود: وصیت و اندیشه سیاسی و اخلاقی امام (ره) نسخه شفا بخش و حلال مشکلات جامعه امروز ما است که در تبیین آن به ویژه برای نسل سوم و چهارم انقلاب کم کاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار روز قدس را روز جدایی حق و باطل دانست و گفت: در این روز ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب باید فریاد حق طلبانه و آزادی خواهانه مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی جویبار افزود: در روز‌های اخیر دو تیم تروریستی تکفیری داعش قصد برهم زدن مراسم ارتحال امام (ره) را داشتند توسط نیرو‌های امنیتی، سپاه پاسداران و انتظامی دستگیر شدند.

وی گفت: روز گذشته نیز یک این تروریستی در مرز‌های سیستان بلوچستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی جویبار از اعلام آمادگی کامل پرسنل انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: طرح‌های امنیتی در ۵ وضعیت برای شهرستان جویبار تهیه و مشخص شده است و ماموران انتظامی ما به صورت کامل در مسیر راهپیمایی روز قدس و مراسم سالگرد امام (ره) در جویبار حضور خواهند داشت.

رجبعلی وهابی فرماندار جویبار نیز در این جلسه گفت: باید مراسم باشکوهی برای سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل مصادف بودن با ماه مبارک رمضان و مسائل شرعی اعزامی به مرقد امام (ره) نخواهیم داشت گفت: اکثر مساجد شهرستان جویبار در روز سالگرد امام (ره) و ۱۵ خرداد مراسماتی خواهند داشت.

فرماندار جویبار به برگزاری راهپیمایی روزجهانی قدس اشاره و عنوان کرد: با توجه به موقعیت و تحولات حساس فلسطین در روز‌های اخیر، امسال باید حضور همه ما در این راهپیمایی پررنگ‌تر باشد تا انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل فریاد بزنیم.
انتهای پیام/آ

امام خمینی (ره) معلم عزت و مقاومت  

برچسب ها: دفاع مقدس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار