خیبری: پرسپولیس مشکلی با امتیاز "نسبت تماشاگران" در شهر آورد ندارد

نماینده پرسپولیس گفت: هر باشگاه می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و ما هم مشکلی با این موضوع نداریم.

خیبری: پرسپولیس مشکلی با قانون 90 به 10 نداردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین خبیری نماینده باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان درباره اجرای قانون ۹۰ درصد به ۱۰ درصد برای حضور تماشاگران در دیدار‌های لیگ هجدهم گفت: این قانون در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است و هر باشگاه می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. ما مشکلی با این قضیه نداریم. در همه شهر‌ها تماشاگران خودمان را داریم به شرط آن که شرایط میزبانی و استادیوم‌های خوبی داشته باشند مشکلی درباره این موضوع وجود ندارد.  اجرای این قانون جزو اتفاقات خوب است و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

خیبری درباره اشتباه وکیل باشگاه پرسپولیس و شایعات درباره پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار کرد: این موضوعی است که توسط مدیریت باشگاه پیگیری می‌شود. البته بحث تغییر وکیل در اوایل حضور گرشاسبی صورت گرفت و موضوع جدیدی نیست. برخی شیطنت‌ها از طریق برخی رسانه‌ها صورت می‌گیرد که ساعت ۱۲ شب اخباری را منتشر می‌کنند، این در حالی است که نه دادگاه عالی ورزش CAS و نه فیفا هیچ حکمی درباره محرومیت پرسپولیس برای فصل جدید اعلام نکرده‌اند.

نماینده باشگاه پرسپولیس درباره حضور مهدی شیری در پرسپولیس بیان کرد: توافق کرده ایم که در صورت تداوم محرومیت پرسپولیس، شیری نیم فصل اول در پیکان توپ بزند و در نیم فصل دوم به پرسپولیس بیاید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات خیبری درباره باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار