فرمانده انتظامی پلدختر خبرداد؛

کشف۳ محموله کالای قاچاق از انواع نوشیدنی‌های خارجی در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف ۳ محموله کالای قاچاق از جمله انواع آبمیوه، رانی و نوشیدنی‌های خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر  گفت: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه از مسیر اصلی، وارد شدن ضربات جبران ناپذیر به تولیدات داخلی کشور، افزایش بیکاری و در نهایت افزایش جرایم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: فرماندهی انتظامی‌پلدختر در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال برای مبارزه با پدیده کالای قاچاق و جلوگیری از ورود آن به کشور تمام توان خود را به کار گرفته و به همین منظور نیرو‌های خود را در محور‌های مواصلاتی شهرستان مستقر ساخته است.

فرمانده انتظامی‌پلدختر گفت: ماموران انتظامی‌این شهرستان در پی گشت در محور‌های مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور آزاد راه پل زال شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های اولیه با هماهنگی مقام قضایی بیش از ۱۵۰ هزار قطعه انواع لوازم مکانیکی و تزئینی خودرو خارجی و تعداد ۱۰ هزار انواع آبمیوه، رانی و نوشیدنی‌های متفاوت خارجی از این خودرو‌ها کشف شد.

سرهنگ عبدالوند خاطرنشان کرد: مجموع کل ارزش ریالی محموله‌های کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناس ۷ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

وی افزود: در این رابطه سه نفر قاچاقچی کالا دستگیر شد که به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. فرمانده انتظامی‌پلدختر گفت: نیروی انتظامی‌با هرگونه قاچاق کالا با جدیت برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/م

کشف ۱۰ هزار انواع آبمیوه، رانی و نوشیدنی قاچاق در پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.