هافبک تیم ملی مراکش در "استانداردلیژ" می‌ماند

مسئولان باشگاه استانداردلیژ بلژیک برای عقد قرارداد سه ساله با "مهدی کاسرلا" به توافق رسیدند.

هافبک تیم ملی مراکش تا سال 2021 در استاندارد لیژ بلژیک می ماندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان باشگاه استانداردلیژ بلژیک شب گذشته برای امضاء قرارداد با "مهدی کارسلا گونزالز"، هافبک تیم ملی مراکش تا سال ۲۰۲۱ به توافق رسیدند.

این بازیکن بلژیکی الاصل فوتبالش را با پوشیدن پیراهن تیم استاندارد لیژ آغاز کرد و در تمام رده‌های ملی پایه برای بلژیک به میدان رفته است، پس از حضور در "آنژی ماخاچ قلعه" روسیه در سال ۲۰۱۳ به جمع سرخ‌های لیژ بازگشت و ۲ سال برای این تیم به میدان رفت. کارسلا به دنبال یک فصل بازی برای بنفیکا پرتغال به گرانادا اسپانیا پیوست، اما پس از یک فصل بازی در لالیگا به صورت قرضی راهی المپیاکوس یونان و سپس استاندارد لیژ شد.

درخشش کارسلا در سومین دوره حضورش در استاندارد سبب شد مسئولان این باشگاه در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه طبق توافق با گرانادا اسپانیا قرارداد قرضی این هافبک طراح را به قرارداد دائمی ۳ ساله تبدیل کردند.

البته جدایی کاسرلا از المپیاکوس به سود این بازیکن بود چراکه سبب شد او با درخشش در ترکیب استاندارد لیژ بار دیگر مورد توجه هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش قرار بگیرد و برای جام جهانی عضوی از فهرست ۲۳ نفره این مربی فرانسوی باشد.

مهدی کاسرلا در جریان تساوی صفر - صفر شب گذشته تیم ملی مراکش مقابل اوکراین فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

بیشتر بخوایند:

انتهای پیام/

قرارداد هافبک مراکش با استاندارد لیژ دائمی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.