مدافع تیم ملی اسپانیا:

اسپانیا توانایی قهرمانی دوباره در جام جهانی را دارد

مدافع تیم ملی اسپانیا گفت: توانایی قهرمانی دوباره در جام جهانی را داریم، اما کار سختی در پیش رو است.

آزپیلیکوئتا: اسپانیا توانایی قهرمانی دوباره در جام جهانی را داردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

شاگردان کی روش در گروه سختی در جام جهانی حضور دارند و به همین دلیل، بیشتر کارشناسان شانس صعود تیم کشورمان را پایین‌تر از ۳ تیم دیگر (اسپانیا - پرتغال - مراکش) می‌دانند، اما یوز‌های جوان، در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفتند و باید دید در روسیه چه نتایجی بدست خواهد آمد.

ستاره خط دفاعی تیم اسپانیا سزار آزپیلیکوئتا است. مدافع ۲۸ ساله باشگاه چلسی انگلیس که سابقه بازی در تیم‌های اوساسونا و مارسی را دارد و بدون شک یکی از مهره‌های اصلی لوپتگی محسوب می‌شود.

این بازیکن در گفتگو با روزنامه مارکا درباره شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: در سال‌های گذشته نتایج خوبی گرفتیم و قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شدیم. در سال ۲۰۱۴ تیم در سطح خوبی قرار نداشت و نتایج ضعیفی کسب کرد، اما اکنون تجربه زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت هایمان در روسیه استفاده کنیم.

او افزود: واضح است، تیم ملی اسپانیا توانایی قهرمانی دوباره در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال را دارد، اما کار سختی در پیش رو داریم. بسیاری از علاقه مندان، آلمان، پرتغال، فرانسه، آرژانتین و برزیل را از شانس‌های قهرمانی می‌دانند، اما تیم ما نیز آموزش‌های خوبی دیده و برای مسابقات آماده است.

آزپیلیکوئتا در مورد تقابل با رونالدو ادامه داد: در نخستین بازی باید مقابل پرتغال، قهرمان اروپا و رونالدو بازی کنیم. او بازیکن عالی است و وظیفه من و مدافعان این خواهد بود تا او را از محوطه جریمه دور نگه داریم. در بازی‌های دوستانه خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم همین عملکردمان را در جام جهانی ارائه دهیم.

گفتنی است، سزار آزپیلیکوئتا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم حضور داشت و برای دومین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات مدافع اسپانیا درباره جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار