در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره)؛

ویراست تازه‌ای از کتاب «در سایه آفتاب» منتشر شد

کتاب «در سایه آفتاب» با عنوان فرعی یادها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی (ره) توسط سوره مهر منتشر شد.

ویراست تازه‌ای از کتاب «در سایه آفتاب» منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطالعه سیره عملی امام خمینی(ره) نه فقط در بعد سیاسی که در زندگی فردی نیز ضروری و لازم است. شیوه رفتار امام با خانواده، تربیت فرزندان، مناسبات اجتماعی، سیاسی و... از جمله مواردی است که باید وارد زندگی فردی و اجتماعی ما وارد شود.

کتاب «در سایه آفتاب» با عنوان فرعی «یادها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی (ره)» با همین هدف نوشته شده تا بخشی از شیوه‌های رفتاری امام را به خواننده معرفی کند.

این کتاب به گفته مولف اگرچه تاریخ‌نگاری و خاطره‌نویسی نویسنده از زندگی امام خمینی است اما مهم‌تر از آن یک اثر تربیتی است.

این کتاب در ۱۲ بخش شامل «در راه آشنایی»، «پیوند با ولایت»، «التزام به ضوابط»، «ویژگی‌های علمی و اخلاقی»، «پاسداری از اصول و ارزش‌ها»، «عشق متقابل»، «نظم و ترتیب در کارها»، «آگاهی، اشراف، جامعیت»، «پاسخ به مسائل شرعی»، «امام از منظری دیگر»، «عکس‌ها و پیوست‌ها» و «نمایه» می‌شود.

در پشت جلد کتاب آمده است: «صفحه پیش رو واگویه مردی است که بیست‌‌وپنج سال از عمر خویش را در سایه و محضر بزرگ‌مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی، بالیده است و دریغش آمده تا گوشه‌هایی از مشاهدات خود را چون جرعه‌ای زلال و دلپذیر در کام مشتاقان فضیلت، معرفت، و بصیرت نریزد.

گفتنی است؛ کتاب «در سایه آفتاب» با عنوان فرعی یاد‌ها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی (ره) به کوشش محمدحسن رحیمیان در ۳۳۰ صفحه مصور و با قیمت ۲۵ هزار تومان از سوی سوره مهر منتشر شده است.

انتهای پیام/

انتشار کتابی درباره سیره عملی امام خمینی (ره)

 

برچسب ها: کتاب ، امام خمینی (ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار