درویش: دایی به هر کشوری سفر کند می‌گویند با تیم‌های آن مذاکره کرده است!

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: مذاکره علی دایی با تیم‌های ترکیه‌ای شایعه است و در کل او به هر جا سفر کند می‌گویند با تیم‌های آن کشور مذاکره کرده است.

درویش: دایی به هر کشوری سفر کند می گویند با تیم های آن مذاکره کرده است!رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار خبر مذاکره علی دایی با ۲ تیم ترکیه ای در سفر اخیر سرمربی تیم سایپا به این کشور از سوی رسانه های ترک بیان کرد: همیشه شایعه درباره علی دایی زیاد است‌. در هفته های اخیر بارها صحبت حضور او در تیم ملی و حتی پرسپولیس را شنیدیم و امروز هم رسانه های ترکیه می گویند دایی با تیم های این کشور مذاکره کرده است.

او ادامه داد: دایی اکنون برای استراحت به یکی از کشورهای اروپایی رفته است و شک نکنید در روزهای آتی هم خبر مذاکره اش با تیم های این کشور منتشر می شود. همیشه این شایعات بی اساس درباره مربی بزرگی مانند علی دایی وجود دارد اما خودش و باشگاه سایپا اهمیتی به این موضوع نمی دهند.

درویش درباره اینکه شنیده می شود کارلوس کی روش از علی دایی درخواست کرده است به جای او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، بیان کرد: اگر کی روش چنین درخواستی کرده باشد از روی محبتش به دایی بوده اما هیچ صحبت خاصی در این زمینه انجام نشده است‌. کی روش هم مانند مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه و کل فوتبال دنیا به دایی احترام می گذارد و نباید هر صحبتی را به معنی حضور او در تیم ملی یا تیم های دیگر تعبیر کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه شاید مطرح شدن شایعه مذاکره دایی با ۲ تیم ترکیه ای به دلیل همراهی امیر سلطانی(مدیر عامل استقلال خوزستان و از افراد فعال در نقل و انتقالات) با او در جریان سفر به این کشور بوده است، گفت: سلطانی ۶ ماه است مدیرعامل استقلال خوزستان شده است اما ۲۰ سال است با دایی رفاقت دارد. هم سفر شدن دایی و سلطانی هیچ ارتباطی به مذاکره او با باشگاه های ترکیه ای ندارد و در کل سرمربی ما هیچ مذاکره ای با تیم های این کشور نداشته است‌.

درویش درمورد تحویل فهرست نفرات مدنظر کادرفنی سایپا و مذاکره محمد دایی با حامد لک برای بازگشت به جمع نارنجی پوشان پایتخت اظهار داشت: دایی تا ۲ روز دیگر به ما فهرست می دهد اما من از صحبت های محمد دایی با حامد لک بی اطلاع هستم. وظیفه داریم بازیکنان مدنظر کادرفنی سایپا را جذب و تیم قدرتمندی روانه مسابقات کنیم.

او درباره اینکه آیا باشگاه سایپا از علی قلی زاده حق رشد قرارداد ۳۲۰ هزار یورویی این بازیکن با شارلروا بلژیک را دریافت کرده است یا خیر، گفت: طبق توافقی که با قلی زاده داشتیم بخشی از حق رشد این بازیکن را دریافت کردیم و او مشکلی برای انتقال به شارلروا ندارد.

مدیرعامل سایپا تهران درمورد آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با استقلال برای فروش اللهیار صیادمنش تصریح کرد: تاکنون هیچ مذاکره ای با مسئولان استقلال برای انتقال صیادمنش به این تیم انجام نداده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل سایپا درباره باشگاه سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.