برخورد با مفسدان حق مردم است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برخورد با مفسدان حق مردم است، گفت: ما به عنوان نماینده، دولتمرد یا مسئول قضایی وظیفه داریم مطالبه مردم در برخورد با مفسدان را پیگیری کنیم.

برخورد با مفسدان حق مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلسدر سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر همدان اظهار داشت: باید حق جامعه اسلامی از مفسدان گرفته شود و قوه قضاییه با قاطعیت با مفسدان، ویژه‌خواران، واردکنندگان کالای قاچاق و رانت‌خواران برخورد کند.

وی با بیان اینکه برخورد با مفسدان حق مردم است، افزود: ما به عنوان نماینده، دولتمرد یا مسئول قضایی وظیفه داریم مطالبه مردم در برخورد با مفسدان را پیگیری کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که با مفسدان برخورد نشود، نام آنها را افشا خواهم کرد، هرچند این کار هزینه دارد زیرا برخی با فضاسازی، تهمت و تهدید نسبت جان و آبروی انسان، دنبال مقابله با این کار هستند.

وی افزود: زیرساخت‌های استان پس از سال ها رکود، وضعیت خوبی پیدا کرده و زمینه های توسعه در همدان فراهم شده است.

خجسته با بیان اینکه طرح راه آهن همدان با جذب 10 ‌هزار میلیارد ریال پیگیری و عملیاتی شد، گفت: با اجرای راه‌آهن همدان ـ مشهد، همدان ـ سنندج و همدان ـ ملایر، انقلاب ریلی در استان همدان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری 85 هزار میلیارد ریالی در احداث نیروگاه های خورشیدی، همدان به پایلوت انرژی خورشیدی کشور تبدیل شده است .

انتهای پیام/خ

پیگیری مطالبه مردم و برخورد با مفسدان وظیفه مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.