مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

نوزاد ربوده‌ شده از بیمارستان فاطمیه همدان پیدا شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیدا شدن نوزاد ربوده‌شده از بیمارستان فاطمیه همدان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛جعفر شاهرخی از پیدا شدن نوزادی که دو روز پیش از بیمارستان فاطمیه همدان ربوده شده بود، خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش ربوده شدن نوزاد از بیمارستان فاطمیه توسط فردی ناشناس، با پیگیری مستمر و تلاش بی‌وقفه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان به ویژه حراست این مجموعه، فرماندهی و پرسنل وظیفه‌شناس پلیس آگاهی و سایر مسوولان ذیربط سارق دستگیر شد و نوزاد به خانواده تحویل داده شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه حال عمومی نوزاد خوب است، گفت: از تمام مسوولان و دست‌اندرکاران به ویژه پلیس آگاهی که در امر پیگیری و برگرداندن نوزاد به آغوش خانواده تلاش کردند، بی نهایت سپاسگزارم.

سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح جزییات این خبر افزود:با انجام اقدامات اولیه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بیمارستان مشخص شد مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل از آن درب خارج و سوار بر یک دستگاه خودرو سواری تاکسی پراید شده و بعد از حدود ۵ دقیقه خانمی از درب بیمارستان خارج و پس از سوار شدن در تاکسی محل را ترک می‌کند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: طی تعامل صورت گرفته با واحد تاکسیرانی یکی از رانندگان در این خصوص شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته راننده تاکسی در اظهاراتش گفت: در مقابل بیمارستان فاطمیه برای مسافرکشی توقف کرده بودم، خانمی که خود را ساکن یکی از مناطق شهر همدان معرفی می‌کرد به من مراجعه و بیان داشت فرزندم در بیمارستان است و از درب پشت بیا تا ما را به منزل برسانی.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: راننده در ادامه اظهاراتش گفت: من در کوچه پشت بیمارستان منتظر آمدن وی شده و پس از پارک کردن خودرو به محوطه بیمارستان رفتم و آن خانم بچه را به من داد و بعد از حدود ۵ دقیقه آمد و سوار خودرو شده و او را به منزلش رساندم.

وی اظهار داشت: منزلی که احتمال می‌رفت طفل ربوده شده در آنجا باشد شناسایی و در بازرسی از آن طفل مورد نظر مشاهده و به همراه متهمه برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس استان همدان عنوان کرد: طی تحقیقات فنی و بازجویی‌های صورت گرفته متهمه در اظهاراتش گفت: حدود ۱۰ سال است که ازدواج کرده ام و به دلایل پزشکی نمی‌توانم بچه دار شوم و به همین دلیل تصمیم به ربودن یک طفل پسر از بیمارستان گرفتم.

سردار کامرانی صالح افزود: متهمه ادامه داد با توجه به اینکه من به علت نازایی مدتی در بیمارستان مذکور یستری بودم و کارکنان زن بیمارستان من را می‌شناختند پس از شناسایی سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلی وارد بیمارستان شده و به اتاقی که مادر و طفل در آن استراحت می‌کردند وارد شده و به مادر طفل گفتم فرزندت دارای ناراحتی بینایی است که باید توسط پزششک متخصص معاینه و درمان شود و با این ترفند طفل را از وی گرفته و از بیمارستان خارج شدم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طفل پس از اخذ نظریه سلامتی و معاینه توسط پزشک و با حضور ماموران حراست بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی به مادرش تحویل و متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است؛ پنج شنبه گذشته یک نوزاد دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان ربوده شده بود.

انتهای پیام/پ

نوزاده ربوده‌ شده از بیمارستان فاطمیه همدان پیدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.