رییس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: تعداد پایگاه های اوقات فراغت حداقل ده درصد افزایش می یابد.

 افزایش ده درصدی پایگاه های اوقات فراغت در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سید رحیم زارعی رییس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه  با اشاره به حضور  97 هزار دانش آموز در 50 رشته   در سال گذشته گفت: امسال نیز پیش بینی می کنیم بیش از 110 هزار دانش آموز در کلاس ها ثبت نام کنند.

زارعی با ذکر اینکه در حال حاضر پایگاه‌ها در حال زیباسازی برای پذیرایی از دانش آموزان هستند، افزود: سالن‌ها و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش، استخرها، دارالقرآن‌ها، کانون‌های تربیتی، اردوگاه‌ها و پایگاه اقماری درون مدارس همگی آماده پذیرش دانش آموزان هستند.

وی همچنین با تأکید بر اعتماد مردم به آموزش و پرورش برای اجرای فعالیت‌های فوق برنامه، از همکاران خود و مدیران پایگاه‌ها خواست، اطلاع رسانی را به نحو شایسته‌تری به انجام برسانند. تا مردم از برنامه‌های پایگاه‌های مد نظر، اطلاعات بیشتری داشته باشند.

 زارعی بیان کرد: در هفته اول تیر ماه ثبت نام انجام و سپس به مدت هشت هفته برنامه‌ها اجرا خواهد شد. نیمه دوم شهریور ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

 ثبت نام از دانش آموزان  در پایگاه های اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.