همت همگانی و تقویت امید در جامعه مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات است

استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، همت همگانی و تقویت امید در جامعه را مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، درویش امیری استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به محدودیت اعتبارات عمرانی همت همگانی و تقویت امید در جامعه را مهمترین راهکار برای عبور از مشکلات دانست.
وی به ضرورت بهره گیری دستگاه های اجرایی استان از فرصت تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و افزود: تا شهریور امسال عملکرد دستگاه های اجرایی استان در این خصوص جمع بندی و ارزیابی خواهد شد.
استاندار زنجان به ضرورت استفاده بهینه از فضاهای اداری و ساماندهی آنها در استان تاکید کرد و گفت: منحصر شدن فضاهای مازاد در دستگاه های اجرایی عامل معطل ماندن ثروت عظیمی در کشور است.
درویش امیری کارگروه ساماندهی فضاهای اداری استان را به شناسایی و معرفی فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی برای ساماندهی سرانه مصرف و هزینه های جاری دستگاه ها مکلف کرد.
وی از متولیان امر خواست برای پیشگامی در ساماندهی فضاهای اداری درکشور اهتمام کنند.
خداوردی معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان هم در ادامه این جلسه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، از توزیع 227میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی بین دستگاههای اجرایی استان خبر داد.
وی افزود: اعتبارات مربوط به ماده 23 قانون جرایم بین شهرداری ها و دهیاری ها نیز در این جلسه توزیع شد.


انتهای پیام /ک


توزیع 227میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی بین دستگاههای اجرایی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.