واژگونی سمند 3 نفر راهی بیمارستان کرد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن 3 نفر بر اثر واژگونی خودرو سمند در اتوبان آیت الله بهبهانی این کلانشهر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، با اشاره به وقوع سانحه رانندگی بیان داشت: ساعت یک و 38 دقیقه بامداد امروز، حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در اتوبان آیت الله بهبهانی اهواز به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی با بیان اینکه خودرو سمند به علت انحراف به چپ و برخورد با بلوار واژگون شد اظهار کرد: در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو محبوس و دچار مصدومیت شدند.

تراب پور اذعان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه نسبت به ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر اقدام کرده و با استفاده از دستگاه های برش، بدنه خودرو سمند را بریده و 3 سرنشین مصدوم را با احتیاط کامل از داخل خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس 115 جهت درمان تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با استفاده از جرثقیل، خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و به حاشیه امن خیابان منتقل نمودند.

انتهای پیام/گ

سانحه رانندگی 3 مصدوم برجای گذاشت

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.