طی 70 روز نخست سال 97؛

جرائم خشن در خوزستان کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: طی 70 روز نخست سال جاری، جرائم خشن در استان 29 درصد کاهش نشان می دهد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، درخصوص تعامل فرماندهی انتظامی استان با اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه به ویژه نشریات در تنویر افکار عمومی مردم نقش تعیین کننده و با ارزشی در جامعه ایفا می کنند.

وی در ادامه اذعان داشت: نیروی انتظامی به دلیل تنوع و گستردگی ماموریت در حوزه امنیت عمومی یک نقش فوق العاده و برجسته ای دارد که بحمدلله در استان فعالیت های بسیار خوبی در راستای تامین نظم و امنیت انتظامی، اخلاقی و ترافیکی انجام داده است، لذا رسانه ها با انعکاس فعالیت های خوب پلیس موجب ارتقاء احساس امنیت در بین جامعه خواهند شد.

سردار عباس زاده در تشریح عملکرد پلیس استان خوزستان طی 70 روز اول سال جاری تصریح کرد: جرائم خشن در این مدت 29 درصد کاهش نشان می دهد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته آمار بسیار قابل قبولی است.

این مقام ارشد انتظامی وظیفه پلیس را کشف جرم عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه در 70 روز اول سال جاری 102 درصد کشفیات جرائم خشن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش نشان می دهد.

رئیس پلیس خوزستان با بیان اینکه موضوع تیراندازی یکی از نگرانی های مهم مردم استان است، افزود: 35 درصد کاهش تیراندازی و 101 درصد کشفیات تیراندازی ها در امسال داشته ایم که برای جلوگیری از ناامنی ها 843 قبضه سلاح جنگی و شکاری در سال جاری کشف و ضبط شده و این عملکرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 75 درصد افزایش کشفیات سلاح غیرمجاز بوده است.

وی در خصوص عملکرد پلیس در مبارزه با سرقت ها در 70 روز اول سال جاری گفت: 89 درصد سرقت ها در سطح استان کشف شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش کشفیات بوده است.

سردار حیدر عباس زاده بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 تن و 631 کیلو و 689 گرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 185 درصد افزایش کشفیات بوده است.

انتهای پیام/گ

افزایش کشفیات جرائم خشن در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.