سیل ناشی از طوفان آلبرتو در کوبا جان ۷ نفر را گرفت

بر اثر جاری شدن سیل ناشی از طوفان شدید آلبرتو که اوایل این هفته این کشور را در نوردید، در مرکز و شرق این کشور، ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات کوبا روز شنبه از جان باختن ۷ نفر بر اثر طوفان آلبرتو در این کشور خبر دادند.

­مقامات دفاع مدنی کوبا روز شنبه اعلام کردند بر اثر جاری شدن سیل ناشی از طوفان شدید آلبرتو در مرکز و شرق این کشور، ۷ نفر جان خود را از دست دادند. اداره دفاع مدنی کوبا در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اثر شدت طوفان آلبرتو که اوایل این هفته این کشور را در نوردید، ۲ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

سن افراد جان باخته ۲۶ تا ۷۷ سال گزارش شده است و این افراد در مناطق مرکزی و شرق کوبا که در معرض وزش طوفان آلبرتو بوده است، به علت جاری شدن سیل جان خود را از دست داده‌اند. رسانه‌های دولتی کوبا نیز گزارش دادند بر اثر بارش شدید باران در چهار استان مرکزی این کشور، بیش از ۴۰ هزار نفر نیز به مکان‌های امن منتقل شدند.

با توجه به شدت بارش‌ها که جاری شدن سیل را به همراه داشت، یک پالایشگاه نفت نیز در کوبا به اجبار تعطیل شد. سال گذشته نیز بر اثر وزش طوفان ایرما در سراسر کوبا که در ماه سپتامبر اتفاق افتاد، ۱۰ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

طوفان آلبرتو جان ۷ نفر را در کوبا گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار