آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

وراتی مسافر جدید اتوبوس خوزه مورینیو می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال مارکو وراتی از پاریس سن ژرمن به منچستریونایتد است. خوزه مورینیو سرمربی تیم شیاطین سرخ در تلاش است تا این بازیکن را با توجه به علاقه فراوان خود نسبت به لیگ برتر فرانسه جذب کند. مورینیو باید برای جذب این بازیکن ۲۵ ساله مبلغ ۷۵ میلیون پوند را پرداخت نماید.

پوچتینو در تاتنهام باقی می‌ماند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • چندی پیش اخباری مبنی بر انتقال پوچتینو، سرمربی تاتنهام به رئال مادرید منتشر شده بود و این سرمربی از این انتقال راضی به نظر می رسید. حال مسئولان رئال مادرید به این نتیجه رسیده اند که نمی‌توانند وقت زیادی را برای بستن قرارداد با پوچتینو صرف کنند و به همین دلیل او را از گزینه‌های هدایت رئال مادرید کنار گذاشته اند. پوچتینو پیش از آن که زین الدین زیدان از رئال مادرید استعفا دهد قراردادی ۵ ساله با تاتنهام به ثبت رسانده بود.

3 تیم خواستار جذب بن عطیه شدند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان ۳ تیم آرسنال، بورسیا دورتمند و مارسی در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی مهدی بن عطیه را از یوونتوس جذب کنند.  آرسنال قصد دارد تا این بازیکن را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی خط دفاعی خود قرار دهد. بورسیا دورتمند نیز تلاش می‌کند تا باری دیگر این بازیکن به بوندسلیگا بازگردد. با این حال احتمال آن که این بازیکن به تیم مارسی بپیوندد بسیار کمتر از دو تیم دیگر خواهد بود. یوونتوس نیز اعلام کرده با خروج این بازیکن از تیمش بازیکنانی کلیدی دیگری را جایگزین او خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید رونالدو را می‌فروشد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان رئال مادرید اعلام کرده اند که برای فروش کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خود مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواهند. این مبلغ در حالی ارائه شده است که قیمت حال حاضر این بازیکن ۸۰ میلیون یورو بیشتر نیست. رونالدو پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود که از اسپانیا می رود. منچستریونایتد هم تلاش می‌کند تا این ستاره سال‌های دور تیم خود را باری دیگر به ورزشگاه اولترافورد بازگرداند.

رائول جایگزین زیدان می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • برخی شایعات حاکی از آن است که مسئولان رئال مادرید، رائول را به عنوان گزینه هدایت تیمشان زیر نظر دارند و می‌خواهند تا با یک برنامه ریزی بلند مدت او را بر روی سکوی هدایت کهکشانی‌های مادرید قرار دهند.

مسی دستور به خرید اریکسن و پیانیچ داد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • لیونل مسی اعلام کرده است که جذب آنتونی گریزمان در نقل و انتقالات تابستان برای بارسلونا سودی نخواهد داشت و مسئولان این تیم باید تلاش کنند تا بتوانند پیانیچ را از یوونتوس و یا اریکسن را از تاتنهام جذب کنند.

بلان سرمری بعد چلسی می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • مسئولان چلسی در تلاش اند تا با جدایی آنتونیو کونته، سرمربی این تیم در نقل و انتقالات تابستان لوران بلان را جایگزین او کنند. مسئولان تیم چلسی دلیل این جذب را نبود گزینه‌های بهتر برای هدایت تیمشان دانسته اند. بلان سابقه هدایت تیم‌هایی مانند تیم ملی فرانسه و باشگاه پاریس سن ژرمن را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و حواشی پنج لیگ برتر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار