لیالی قدر فرصت شفای معنوی برای مومنان است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: لیله‌القدر هم شب ولایت است، هم شب نزول قرآن لذا فرصتی طلایی برای شفای معنوی مومنان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انسان هایی که قدر زمان و فرصت های زندگی را می‌دانند هیچ موقعیتی را بیهوده و به واسطه سستی یا بی‌توجهی از دست نمی‌دهند گفت :  لیالی قدر فرصت شفای معنوی برای مومنان است.

وی افزود: شب قدر، از هزار ماه بهتر وبا فضیلت‌تر و در پیشرفت معنویات انسان موثرتر محسوب می‌شود و این نکته ای قلیل نیست که پیامبر گرامی اسلام (ص) این ماه را ماه ضیافت الهی به حساب بیاورند. مگر ممکن است که انسان به سفره کریم وارد و از آنجا، محروم خارج شود؟

روحانی نژاد تصریح کرد : شب قدر شبی است که فرشتگان، زمین را به آسمان متصل می‌کنند؛ دل‌ها را نورانی می‌کنند. شبی است که میتوان به وسیله آن شفای بیماری‌های‌ اخلاقی، معنوی، مادی و اجتماعی را از خداوند متعال مسئلت کرد. سلامتی از همه این‌ها در شب قدر میسر است؛ به شرطی که انسان با آمادگی واردشب قدر شود.

انتهای پیام / گ

لیله‌القدر هم شب ولایت است، هم شب نزول قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار