پیش بینی افزایش تردد در محور اردبیل – آستارا

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود تردد در مسیر اردبیل – آستارا افزایش قابل توجهی داشته باشد.

سرهنگ حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و پیش بینی افزایش تردد در مسیر اردبیل – آستارا محدودیت های ترافیکی و ترددی در این مسیر اعمال خواهد شد.

وی گفت: براین اساس از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه تا ساعت ۲۴ تردد تمام خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی در محور اردبیل – آستارا و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: همچنین این محدودیت تردد طی روزهای دوشنبه و روز جمعه آینده نیز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت تردد شامل خودروهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی شود، گفت: پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده با افزایش قابل توجه تردد در این مسیر روبرو شویم.

فتاحی با تاکید بر اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هیچگونه محدودیت تردد نخواهیم داشت، بیان داشت: افزایش ظرفیت تردد جاده اردبیل – آستارا همزمان با افزایش بار ترافیکی در این مسیر از مهمترین اهداف اعمال این محدودیت ها است.

انتهای پیام/ع

محدودیت ترافیکی در محور اردبیل -آستارا

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.