تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین

شرکت آذین فورج شهرستان اسفراین ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰تن انواع قطعات صنعتی را داراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی خراسان شمالی در شهرستان اسفراین تاسیس شده و ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰تن انواع قطعات صنعتی را داراست.
این شرکت با اشتغال زایی مستقیم برای ۳۵۰ نفر و غیر مستقیم هزار نفر در صنایع بالا دستی و پایین دستی، در سال‌های ۸۶ و ۸۸تا ۱۳۹۵به عنوان کار آفرین برتر در استان خراسان شمالی انتخاب شد.

تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین /آذین فورج کار آفرین برتر در استان
دریافت گواهینامه استانداردشرکت آذین فورج با ۱۴ خط تولید فورج

فرج الله علیزاده مدیرعامل شرکت آذین فورج اسفراین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ گفت: این شرکت در راستای بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان با دارا بودن ۱۵ خط تولیدی فورج سبک و سنگین قریب به ۶۰دستگاه تراش، فرز بورینگ cnc معمولی، سنگین و نیمه سنگین و با تکیه بر دانش فنی پرسنل و بکارگیری ماشین آلات مدرن و هم چنین اشاعه کارگروهی و حفظ صیانت از نیروی انسانی و توجه به طرف‌های ذینفع موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شد.

وی افزود: شرکت آذین فورج با بهره گیری از امکانات گروهی مجهزخط تولید فورج به کمک آخرین نرم افزار‌های فنی و مهندسی، تجربه مفید کادر مجرب و متخصص خود و نیزاستفاده از امکانات سخت افــزاری متنوع، توانایی تولیدهر نوع قطعه‌ای با اشکال استاندارد و پیچیده را داراست.
علیزاده گفت: همچنین ساخت انواع قطعات فولادی خودرو‌های سبک و سنگین، یراق آلات خطوط انتقال نیرو و تاسیسات شبکه فشار قوی، قطعات راه آهن و مترو، ادوات کشاورزی تا وزن ۱۵۰ کیلو گرم، و نیز برشکاری قطعات فولادی تا قطر ۶/۲ متر از دیگر توانایی‌های مهم این شرکت است.

تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین /آذین فورج کار آفرین برتر در استان
آذین فورج پیشرو در صنایع پتروشیمی و نیروگاهی

محمدی معاون مهندسی شرکت آذین فورج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛گفت: محصولات این شرکت در صنایع نفت، گاز وپتروشیمی، ابزار سازی، صنایع ریلی، خودروسازی، ماشین سازی، و دیگر صنایع کاربرد وسیع دارد.

وی افزود: مجموعه آذین فورج با سابقه، تولید انواع قطعات فورج ادوات و ماشین آلات کشاورزی، تولید انواع قطعات فورج یراق آلات انتقال نیرو، تولید انواع قطعات فورج صنایع ریلی وقطعات فورج با اشکال هندسی مختلف و پیچیده مطابق با سفارش مشتری را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.
معاون مهندسی شرکت آذین فورج ادامه داد:مجموعه آذین فورج توانایی تولید کلیه قطعات فورج را مطابق پاسخ به نیاز‌ها و درخواست‌های مشتری داراست و باید گفت: در سطح کشور نسبت به رقبای بخش خصوصی در تولید قطعات پیچیده سرآمد است.

تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین /آذین فورج کار آفرین برتر در استان
محمدی گفت:  قطعات فورج و شیر‌های توپی ازقبیل توپی و بدنه، درپوش، استم، انواع شافت‌های مورداستفاده در کمپرسورها، توربوکمپرسور‌ها و موتورهای الکتریکی، انواع فلنج در سایز و کلاس‌های مختلف، قطعات شیر‌های سرچاهی، انواع سیلندر و دیسک، اجرای خودمستحکم کننده، لوله‌های ساخته شده از ورق‌های فلزیاز نمونه قطعات تولیدی آذین فورج در بخش تولید قطعات صنعتی، ماشین کاری سنگین و سوراخ کاری عمیق است.
وی بیان کرد: شرکت آذین فورج برای اولین بار در کشور با سرمایه گــذاری قابل توجه و نصب ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، موفق به طراحی و تولید تسمه ارت ضد سرقت شد که این تسمه هابا مشخصات فولاد با پوشش گالوانیزه گرم تولید می‌شود.

تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین /آذین فورج کار آفرین برتر در استان
کمبود نقدینگی و یکسان نبودن ارز مهمترین مشکل آذین فورج

مدیرعامل شرکت تولیدی آذین فورج اسفراین گفت:کلنگ زنی فاز توسعه‌ای این شرکت در زمان سفر ریاست جمهور بر زمین خورده شد، اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

علیزاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیازمند آورده شخصی و تسهیلات است، اظهار کرد: آن چه مربوط به آورده شخصی شرکت بوده هزینه شده است، اما رقمی که باید به عنوان تسهیلات اختصاص می‌یافت، تخصیص نیافته است.

وی واردات دستگاه‌های دولتی را هم عامل زمین گیر شدن این واحد تولیدی عنوان کرد.

برای تحقق شعار سال و در حمایت از کالا‌های ایرانی مسئولان باید کمبود نقدینگی این شرکت را با ارائه تسهیلات مناسب و با هدف توسعه اقتصادی و کمک به تولیدات داخلی رفع کنند و برای افزایش و کیفیت کالا‌های تولیدی در شرکت آذین فورج اسفراین تلاش کنند.

تولید سالانه ۱۵ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین /آذین فورج کار آفرین برتر در استان
گزارش از: سمانه دشتی
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.