مرگ مشکوک سه دختر در گناوه تکذیب شد

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: خبر پخش شده مبنی بر مرگ سه دختر جوان در این شهرستان بر اثر بیماری ویروسی ناشناخته که شایعه است و صحت ندارد.

مرگ مشکوک سه دختر در گناوه تکذیب شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: خبر پخش شده مبنی بر مرگ سه دختر جوان در این شهرستان بر اثر بیماری ویروسی ناشناخته که شایعه است و صحت ندارد.

شهرام جلالپور افزود: در پی پخش این شایعه پیگیری و بررسی‌های لازم از پزشکان کشیک مسئولان رده‌های مختلف بیمارستان انجام و مشخص شد، که این شایعه کذب است.

وی در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: مردم به خبر‌هایی که بدون منبع و موثق در فضا‌های مجازی پخش می‌شود اطمینان نکنند و به شایعات دامن نزنند.

در روز گذشته شایعه‌ای در فضا‌های مجازی این شهرستان مبنی بر فوت مشکوک سه دختر در گناوه نشر یافت که موجب دلهره و نگرانی اهالی این منطقه شد.

در این شایعه عنوان شده بود، سه دختر نوجوان و جوان با مبتلا شدن به یک بیماری ویروسی ناشناخته همراه با علایم تب شدید و تنگی نفش فوت کردند و همشهریان در صورت مبتلاشدن به هرگونه بیماری ویروسی و سرماخوردگی سریع به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

تکذیب یک شایعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.