معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

آماده هرگونه کمک برای حضور قدرتمند نمایندگان والیبال ارومیه در لیگ برترهستیم

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با توجه به حضور ۲ نماینده ارومیه در لیگ برتر والیبال امسال، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای حضور قدرتمند این ۲ تیم اعلام می‌نماید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در ارتباط با شرایط حضور نمایندگان ارومیه در لیگ برتر والیبال کشورمان گفت: طبق قانون و اینکه نمایندگان والیبال ارومیه توسط شهرداری مدیریت می‌شوند، اداره کل ورزش و جوانان نمی‌تواند در این تیم‌ها دخالت کند و بطور کلّی باشگاه داری در حوزه وظایف ما نیست با این حال، ما آمادگی هرگونه همکاری و کمک برای حضور قدرتمند نمایندگان ارومیه در لیگ برتر والیبال را داریم.
وی ادامه داد: قرار است هفته آینده با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت والیبال استان، مسئولین شهرداری ارومیه و سایر نهاد‌های مرتبط جلسه‌ای برگزار شود تا برای حضور قدرتمند نمایندگان والیبال ارومیه در لیگ برتر تصمیم گیری و مذاکره شود.
پورایراندوست همچنین گفت: ارومیه پایتخت والیبال ایران و مهد عاشقان والیبال است و ما با قدرت از تیم‌های والیبالمان حمایت خواهیم کرد.
وی در خاتمه از حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی در راستای توسعه ورزش و بخصوص والیبال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

 

حضور دو نماینده از ارومیه در لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.