استاندار اردبیل؛

فاز نخست کارخانه کامیون سازی مشگین شهر امسال به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: کارخانه کامیون سازی مشگین شهر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و تا پایان سال جاری مرحله نخست آن به بهره برداری می رسد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر 20 درصد از قطعات مربوط به صنعت کامیون سازی در کشور تولید داخل و بقیه وارداتی می باشد اما با تلاش مهندسان شرکت حدید مبتکران 43درصد از قطعات کامیون سازی مشگین شهر تولید داخل می باشد.

وی با بیان اینکه کارخانه کامیون سازی مشگین شهر ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور می باشد اظهار کرد: هم اکنون خط تولید این 43درصد در تهران به اتمام رسیده و بخشی از آن به محل کارخانه در مشگین شهر انتقال و مابقی خط تولید بتدریج به مشگین شهر انتقال خواهد یافت.

استاندار اردبیل گفت: به دلیل صنعتی نبودن استان اردبیل کارگاه آموزشی کارخانه نیز در مشگین شهر راه اندازی شده و در مرحله اول با جذب 150کارآموز بزودی فعالیت های آموزشی آن شروع خواهد شد.

بهنام جو بیان کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

وی گفت: جذب نیروی انسانی این کارخانه و آموزش های لازم ومورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش بینی می شود اولین کامیون تولیدی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با نشان چاپار تا پایان سال جاری وارد بازار شود.

کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ های مختلف از جمله کامیون های 2 محور 3 محور، 2محور کشنده، کمپرسی و اتاق چوب باری و 3 محورهای کشنده سنگین،کمپرسی، باری خدماتی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی کارخانه کامیون سازی در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.