سفر هیأتی از پارلمان اروپا به سوریه

دفتر مطبوعاتی مجلس سوریه از سفر هیأتی از پارلمان اروپا به این کشور و برنامه دیدار اعضای این گروه از برخی شهر‌های سوریه و مناطق آزاد شده از دست تروریست‌ها خبر داد.

سفر هیأتی از پارلمان اروپا به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی مجلس سوریه از سفر هیأتی از پارلمان اروپا به این کشور و برنامه دیدار اعضای این گروه از برخی شهرهای سوریه و مناطق آزاد شده از دست تروریستها خبر داد.

مجلس الشعب سوریه اعلام کرده است: دیدار هیأت‌های اروپائی از سوریه طی جنگ در این کشور هیچگاه متوقف نشده بود؛ اما طی سه ماه گذشته بر تعداد این هیأت ها افزوده شده است و در این مدت پنج هیأت پارلمانی اروپائی از سوریه دیدن کرده اند. یک هیأت روسی-اروپائی در ماه آوریل بزرگترین هیأت بازدیدکننده از این کشور بوده است.

شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کل سوریه، دیروز (شنبه)، در جمع این هیأت اروپائی تاکید کرد سوریه به نیابت از اروپا با تروریسم و افراط گرائی جنگیده است و اکنون درحال پرداخت هزینه این مواضع اصولی و استقلال در تصمیمات خویش است. حسون افزود: سوریه در طول تاریخ همواره کشور صلح و محبت بوده است و ارزش‌های انسانی و تمدنی در جهان ریشه در این کشور دارد. وی همچنین، درباره نفوذ اندیشه‌های افراطی در اروپا با حمایت برخی دولت‌ها هشدار داد.

از سوی دیگر اعضای این هیأت اروپائی که اکنون در سوریه به سر می برند، تأکید کردند این سفر فرصتی برای آشنا شدن با حقایق جاری به دور از فضاسازی های رسانه های غربی و تبلیغات آنهاست. رویدادهای جاری نشان داد که ملت سوریه به فرهنگ زندگی و اراده پیروزی متعهد هستند.
انتهای پیام/

دیدار گروهی از اعضای پارلمان اروپا از برخی شهرهای سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار