بیش از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین در گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: بیش از ۸ هزار فرزند محسنین و یتیم تحت پوشش این نهاد نسبت به میانگین کشوری هفت حامی برای هر یتیم جایگاه مناسبی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال همزمان با شروع مراسم احیا شب‌های قدر ۱۰۹ پایگاه طرح اکرام ایتام در مصلا‌ها و مساجد استان مستقر می‌شود.

وی افزود: این پایگاه‌های طرح اکرام ایتام در شب‌های قدر در تمامی مصلا‌ها و مساجد بزرگ و جامع شهرستان‌های استان و برخی میدان‌ها اصلی شهرستان‌ها پذیرای حامیان هستند.

حسین پور همچنین به فعالیت پایگاه طرح اکرام ایتام تپه نورالشهدا گرگان در طول ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: پایگاه طرح اکرام ایتام در جمعه‌های ماه رمضان در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز از حامیان ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

حسین پور به تعداد حامیان استان اشاره کرد و افزود: گلستان دارای ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی ایتام وحامیان فرزند محسنین است و تاکنون ۱۲۵ حامی هم در ماه رمضان امسال برای ایتام و فرزندان محسنین استان جذب‌شده است.

حسین پور ادامه داد: سال گذشته حامیان و خیران گلستانی بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای کمک به ۸ هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت کردند.

وی افزود: این نهاد در ماه رمضان علاوه برجذب حامی در پایگاه‌های استان از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و سامانه الکترونیکی # ۰۱۷*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی به ایتام و نیازمندان است.

حسین پور در پایان افزود: کمیته امداد استان گلستان با ۵ هزار و ۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۳۶ فرزند محسنین نسبت به میانگین کشوری هفت حامی برای هر یتیم از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و ایتام گلستانی با میانگین سه حامی برای هر یتیم نیازمند جذب حامیان بیشتری هستند، زیرا سرانه پرداختی حامیان جوابگوی نیازمندی و معیشت آن‌ها نیست.

انتهای پیام /گ/ق
 

حمایت بیش از ۸ هزار فرزند محسنین و یتیم در گلستان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار