استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:
"امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است. (مقام معظم رهبری)
نیمه خرداد هر سال یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است. امام خمینی با تکیه بر قدرت لایزال الهی در راستای تحقق آموزه‌های گرانقدر پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) گام برداشت و در این مسیر ملت بزرگ ایران پیرو مرجع عالیقدر و امام خود بود.

امام راحل عظیم الشان با کلام نورانی خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بود، بیداری عظیمی رقم زد که منجر به سرنگونی رژیم طاغوت و برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‌های اصیل اسلامی شد.

امام خمینی (ره) با ایستادگی در برابر ظلم و ستم، الگویی برای تمامی آزادی خواهان در جهان محسوب می‌شود که از مکتب ایشان در راه رهایی از ظلم و برقراری عدالت بهره می‌برند.

بی شک انقلاب اسلامی ایران از مهمترین و اثرگذارترین رویداد‌های قرن گذشته و تاریخ است که با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و اثرات آن در بسیاری از نقاط عالم انعکاس یافت.

امام خمینی (ره) در طول دوران حیات با برکت خویش الگو‌های اخلاقی و رفتاری بسیاری را برای همگان به جای گذاشت به شکلی که در کنار اقتدار و قاطعیت در برابر مستکبرین و دشمنان، زندگی ایشان سرشار از ساده زیستی و ارتباط صمیمانه با مردم و به خصوص قشر مستضعف بود.

ملت ایران پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان، اوج علاقه به یک رهبر و مرجع عالیقدر را نشان دادند و این مراسم ثابت کرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ در قلب ملت ایران و آزادی خواهان جای دارد.

اینجانب فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به آحاد ملت ایران و به خصوص مردم شریف هرمزگان تسلیت عرض می‌کنم و از مردم استان می‌خواهم تا با حضوری گسترده در برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، بیعت مجددی با جانشین برحق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند. "

انتهای پیام/ف

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.