دعوت استاندار فارس و نماینده، ولی فقیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

استاندار فارس و نماینده، ولی فقیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس و آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس در پیامی مشترک از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن کامل پیام دعوت استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان فارس بدین شرح است:
فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است.
امام خمینی (ره)
روز قدس میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های در بند و جلوگاه مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی جهان اسلام است.
بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار استان فارس هم صدا با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود و با خنثی‌سازی توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و شهیدپرور و ولایتمدار استان فارس، از اقشارمختلف مردم که دل در گرو عزت و سربلندی ملت و کشور اسلامی ایران دارند؛ دعوت می‌کنیم با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای، ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری در مراسم راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز قدس حضور یابند.
انتهای پیام/ت

دعوت استاندار فارس و امام جمعه شیراز از مردم برای حضور در راهپمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار