رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا؛

امام خمینی(ره) از غیرممکن‌ها ممکن ساخت

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:امام خمینی(ره) از غیرممکن‌ها ممکن ساخت و پس از پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران ملت‌سازی، دولت سازی و حکومت سازی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی  رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع مردم شاهرود به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: رهبری، شریعت و مردم سه رکن اصلی و اساسی در یک جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبری از گذشته‌های دور در قالب نبوت و امامت بوده است افزود: اکنون رسالت نبوت و امامت و در زمان غیبت امام عصر (عج) بر دوش، ولی فقیه قرار دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه امام (ره) یکی از بزرگ‌ترین معجزه‌های قرن را در دوران رهبری خود آفرید تصریح کرد: این رجل الهی از غیرممکن‌ها ممکن ساخت و پس از پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران ملت‌سازی، دولت سازی و حکومت سازی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ۴ مرحله را برای تکامل یافتن می‌پیماید اذعان کرد: در مرحله نخست پیروزی، دوم استقرار، سوم استمرار و چهارم تکامل است.

سعیدی با بیان اینکه انقلاب‌های زیادی در جهان شکل‌گرفته است تصریح کرد: تنها انقلابی که به مرحله نهایی تکامل رسیده است انقلاب اسلامی ایران است و به‌راستی این انقلاب کامل‌ترین انقلاب‌ها است.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) ۱۰ سال در ایران زعامت کرد و در این مدت جنگ تحمیلی را باصلابت مدیریت کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: تبیین حقایق انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جدید ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در زمان رهبری امام خمینی (ره) جنگ سخت وجود داشت بیان کرد: اکنون دشمن جنگ را به فرهنگ و تمدن ملت ایران کشانده است و نسل جدیدی با تغییرات زیادی مواجه شدند.

انتهای پیام/ی

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار