سخنگوی وزارت بهداشت گفت: راهپیمایی روز قدس نشانه اعلام عدالت خواهی مسلمانان و انزجار از جنایات صهیونیست‌ها است.

جنیدی/ ویژه روز قدس/انزجار از جنایات صهیونیست‌ها با حضور گسترده در راه‌پیمایی روز قدس/ اعلام عدالت‌خواهی مسلمانان با حضور در راه‌پیمایی روز قدس/ لزوم مشارکت جامعه پزشکی و تلاش‌گران عرصه سلامت در راه‌پیمایی روز قدسایرج حریرچی‌ سخنگو و معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اهمیت راه‌پیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس نشانه وحدت همه آزادی‌خواهان جهان و از جمله مسلمانان است که مردم با حضور خود در راه‌پیمایی این روز باشکوه خشم و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: اهمیت روز قدس با حضور و مشارکت مردم بر هیچ فردی پوشیده نیست و تلاش‌گران عرصه سلامت و جامعه پزشکی در راه‌پیمایی بزرگ روز قدس حضوری فعالانه خواهند داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: شرکت در راه‌پیمایی روز قدس به نوعی می‌تواند اعلام همدلی و حمایت از مردم فلسطین و ندای عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی مسلمانان را به گوش مردم جهان برساند.

حریرچی‌ با بیان اینکه رو ز قدس جزو نمادهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و ملی ماست و مردم ایران با حضور باشکوه خود در راه‌پیمایی این روز حساسیت همه مسلمانان جهان را نسبت به موضوع فلسطین بیان می‌کند.

وی یادآور شد: مشارکت مردم در راه‌پیمایی  روز قدس نشانه اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطین از غده سرطانی صهیونیستی‌ و اعلام خشم از جنایت‌های صهیونیست‌ است.

انتهای پیام/

انزجار از جنایات صهیونیست‌ها با حضور گسترده در راه‌پیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار