امام جمعه آران و بیدگل در نایین:

استقرار ولایت فقیه شاهکار امام خمینی(ره) بود

امام جمعه آران و بیدگل گفت : امام خمینی(ره) با استقرار نظام اسلامی، ولایت فقیه را پایه ریزی کرد تا حکومت در دستان نائب امام زمان(عج) باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سیدمحمد موسوی در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد در نائین ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) ، امام راحل را شخصیتی جامع الابعاد و جامع‌الاطراف خواند که در جهان اسلام بعد از انبیا نظیری ندارد.

وی افزود : مکتب امام خمینی (ره) مکتب اسلام ناب محمدی است که بر پایه معارف اهل بیت(ع) بنا شده است چرا که امام با برنامه ریزی دقیق و تنظیم راهبردهای سرنوشت ساز و تاکتیک حرکت انقلاب، اعتماد به نفسی فوق العاده و اراده پولادین خود توانستند نظام جمهوری اسلامی را بنیان گذاری کنند.

امام جمعه آران و بیدگل از شاخصه های مهم حضرت امام خمینی (ره) را به همخوانی حاکمیت مذهب در جامعه با مذهب سیاست در جهان عنوان کرد.

وی بیان نمود : امام راحل با توکل به قدرت الهی و مدیریت خود فصل جدیدی از انسان مداری در دنیا به وجود آورد.
آیت الله موسوی گفت : چیزی که در ابتدای نهضت اسلامی بیش از همه نقش داشت نقش مدیریتی امام خمینی (ره) بود که با تدبیر و حکمت خود در پی اتحاد واقعی و اسلامی در جامعه اسلامی بود.

وی به نقش امام خمینی (ره)در پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان نمود: ایشان با نفس مسیحایی خود مردم را حول محور اسلام ٬ قرآن و خدا جمع کردند و با موعظه های خود راه درست و روشن را تبیین کردند.

امام جمعه آران وبیدگل تصریح کرد: البته مردم هم با بصیرت و زمان شناسی از ابتدا تا کنون در برهه های مختلف انقلاب دوشادوش رهبری و مسئولین به قوا و ثبات نظام کمک کرده اند و ما بیش از هر چیز مدیون این عزیزان هستیم که از بهترین امتهای تاریخ و نظام اسلامی هستند و بر همه ما مسئولین است قدردان شما باشیم.

وی در ادامه افزود: بعد از رهبری امام خمینی (ره) نیز شاگرد ایشان هدایت کشتی انقلاب را عهده دار شد و با استفاده از تجربه های زمان شاگردی رهبری امام خمینی (ره) کشور را با صلابت و بصیرت الهی رهبری کرد و با وجود همه تنگناهای داخلی و خارجی به سلامت مدیریت انقلاب را انجام داد.

آیت الله موسوی در پایان گفت: توطئه های زیادی سعی کردند که نظام را قلع و قمع کنند مانند فتنه های سالهای ۷۸ و ۸۸ ولی با درایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و مردم نشان دادند که برای سربلندی نظام متحد باشند و پشت سر رهبری گام بردارند تا استقلال و عزت خود را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.